Slö

Frida kom hit igår kväll. Det var meningen att vi skulle se på Melodiskiten tillsammans, men vid sextiden messade hon mig och var helt förstörd. Ångest, darrningar, ingen energi typ. Stackars babe ♥ Men strax före åtta insåg hon att hon mådde bättre så hon kutade hit. Jag satte på mellis på inspelning och när hon var framme vid halv nio gick vi till tjorren och köpte cola och chips. Vi var hemma strax före nio igen och började kolla.
  Vi är båda - precis som typ alla andra i världen - totalt förälskade i Björn Gustavsson. Det är nog tack vare honom jag ens kollat på mellisshitten. He's adorable.

Senare under kvällen, typ strax före tolv eller så, kom Fridas heta dejt Marcus. Vi skulle möta honom vid parken här utanför så vi gömde oss bland träden och lekte agenter. Vi kallar oss Mother Fucker (Mana Frida, duh? ;P) Vi spanade på en kille och en tjej som kom gående och försökte hålla oss gömda. Vi lyckades vara hemliga för Marcus i alla fall. Han såg oss inte alls.
  Hur som helst glodde vi på The Village och dum som jag är råkade jag berätta typ hela handlingen när vi sett fem, tio minuter av filmen. När jag bad om ursäkt sa Frida:
"Men jag är ju van, du gör ju alltid så."
Typ, ouch :P Jag måste lära mig att visa hyffs eller nåt.

Btw håller Frida på och gör en sjal till mig! OOOH!! :D Och idag är jag slöast i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0