Månadens böcker

Böcker lästa under mars: 

° Belle de Jour: en eskortflickas öden och äventyr (3/5)
° Penelopiaden - Margaret Atwood (skippade sista halvan)
° Den tionde kretsen - Jodi Picoult (3/5)
° Våroffer - Margit Sandemo (3/5)
° Djupt i jorden - Margit Sandemo (4/5)
° Vit Oleander - Janet Fitch(1/5)
° Det okända - Clas Svahn (3,5/5)
° Bergsprängardottern som exploderade - Lo Kauppi (3,5/5)
° Utan en tanke - Lotta Thell (4/5)

Månadens bästa: Helt klart Lotta Thells Utan en tanke.
Månadens sämsta: Penelopiaden av Margaret Atwood. Superkort bok och ändå pallade jag inte med att läsa klart den.

Sammanlagt: 9
Antal engelska: 0

Slutsats: Jag läste en bok mindre än vad som är mitt mål varje månad och jag läste heller ingen bok på engelska. Men jag är nöjd ändå. Det har varit en tuff månad och att jag ändå lyckades läsa nio böcker tycker jag är bra gjort.

Kommentarer
Postat av: Elinleticia

Det är jättebra jobbat! Sen tycker jag det är intressant att du och jag har så olika boksmak. Jag önskar vi kunde fixa en funktion på lettura så att folk kunde söka direkt efter dina elelr mina recensioner, känns som vi båda har höga krav, men helt olika smak, vilket är perfekt för läsare som fastnar för dina rekommendationer eller mina...:)...

själv har jag läst litet den här
månaden, men så har den också varit den jobbigaste på två eller tre år!

2008-04-01 @ 19:00:34
URL: http://smuleliten.blogg.se
Postat av: mana

jag är så orolig. önskar det fanns någonting jag kunde göra för dig

2008-04-01 @ 21:36:35
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0